Plaats hier een nieuw bericht in ons leuke gastenboek!

 
 
 
 
 
 
Alle velden met een * zijn vereist.
Je emailadres wordt niet gepubliceerd.
Alle berichten worden gereviewd voordat ze worden gepubliceerd. Heb daarom even geduld… We houden ons het recht voor om berichten niet te plaatsen.
181 berichten.
Nynke Nynke uit Friesland schreef op 3 mei 2024 om 12:48 PM
Wij zijn nu 3 keer geweest En het waren geilgezellige Vergaderingen Veel diepgaande stukken doorgenomen!! met dank aan Hans en Willeke Voor de gastvrije ontvangst Voelt als thuiskomen
Even geduld…
Charlotte Charlotte uit Rijswijk schreef op 2 mei 2024 om 1:41 PM
Hallo Hans en Willeke, Ik kom heel snel weer eens mee vergaderen.
Even geduld…
Cis & Ray Cis & Ray uit Den Haag schreef op 2 mei 2024 om 10:59 AM
He, TOPS dat jullie nu eindelijk ook 'n eigen site hebben. Zou 't misschien een idee zijn om onder 'algemene informatie' ook 'n verhaaltje te plaatsen over de ontstaans geschiedenis van de party? Hoe dat begon enz. En ja, we komen zeker weer 'es, helaas komt die vrijdagmiddag voor ons nie zo goed uit, vroeger wisselde je 't toch wel'es om met de di. of wo. middag?
Even geduld…
Massagestel Massagestel uit Amsterdam schreef op 2 mei 2024 om 9:44 AM
Super leuk deze site! Goed gedaan Hans en Willeke! Kan je vanaf nu ook zien hoeveel stellen zich hebben ingeschreven voor een bepaalde datum?
Even geduld…
Mysterycouple47 Mysterycouple47 uit Surhuisterveen schreef op 1 mei 2024 om 9:28 PM
Hallo, leuk deze website!…10 mei gaan wij, Janny en Hein,naar de befbaarsvergadering. 2e keer, we hebben er zin in en kijken er naar uit…XXX
Even geduld…
Maarten Maarten uit Beffendam schreef op 1 mei 2024 om 9:08 PM
Hans en Willeke, gefeliciteerd met de lancering van de site! Heel gaaf en ik zal er vaak een kijkje op nemen. Tot snel!
Even geduld…
Fred Fred uit Woensdrecht putte schreef op 1 mei 2024 om 4:59 PM
Bedankt en hoop eens een keertje jullie kant op te komen. Volg jullie al geruime tijd. Toen ik nog regelmatig met mijn partner in Utrecht soortgelijke club bezocht met koppels en donkere fijne mannen.
Even geduld…
Atreyu Atreyu uit Haarlem schreef op 1 mei 2024 om 1:23 PM
Yeaah! Gefeliciteerd! Eindelijk heeft deze vereniging een eigen website! Kijk met veel zin uit naar de volgende vergaderingen. Puntje voor de vergadering, volgens mij lekt het aquarium, het was zo'n natte boel de laatste keer 🙂
Even geduld…
Leukstel2022 Leukstel2022 uit Zwolle schreef op 1 mei 2024 om 5:36 AM
Hoi! Hier Maureen en Jos, wij gaan 10 mei voor het eerst naar de vergadering en hebben er veel zin in! En we vinden het ook spannend
Even geduld…
Maaike en Freek Maaike en Freek uit Hoofddorp schreef op 30 april 2024 om 8:01 PM
Het was weer een heerlijk feestje, goed georganiseerd zoals altijd, hulde aan Hans en Willeke voor al de moeite die ze doen om ons allemaal onze geliefde hobby te faciliteren
Even geduld…
Marcel Marcel uit Leeuwarden schreef op 30 april 2024 om 5:34 PM
Hallo, superleuk en handig deze site, ben nog steeds aan t plannen om een keer mee te vergaderen,.. iets met drukte en afstand. Gr. Marcel
Even geduld…
vieze voorzitter en zijn aanstaande vieze voorzitter en zijn aanstaande uit pompei schreef op 30 april 2024 om 4:38 PM
Eindelijk ! Hij is er… de website… dat t aanmelden nu maar overzichtelijker en minder bewerkelijk wordt voor jullie ! En ja, wij komen letterlijk graag op de vergaderingen…. heerlijk ! Zoveel vrienden en positieve ervaringen opgedaan bij de befbaars…. Tot spoedig. Anita en Kenneth
Even geduld…
Lucas.J.Criens Lucas.J.Criens uit Willemstad schreef op 30 april 2024 om 4:06 PM
Van den beginnen heerlijk genoten bij Hans en Willeke, elke maand dat we in het land waren op alle vergaderingen tot in het naatje genoten, Het genots liefje van Hans weet er alles van en we missen het gezellige ongedwongen samenzijn met voor ieder wat wils.
Even geduld…
Stel65 Stel65 uit Almere schreef op 30 april 2024 om 3:32 PM
Gefeliciteerd met de nieuwe website, we zijn nog niet bij jullie geweest maar dat gaat vast niet lang meer duren.
Even geduld…
Vera & André Vera & André uit Koog aan de Greppel schreef op 30 april 2024 om 2:30 PM
Geweldig een eigen site we hebben hem bij de favorieten gezet en zullen er regelmatig kijken en ons inschrijven voor vergaderingen
Even geduld…
Leukstel2022 Leukstel2022 uit Zwolle schreef op 30 april 2024 om 1:59 PM
Hoi! Mooi dat er een gastenboek is, kunnen we al vooraf genieten ☺️ Wij gaan naar de vergadering van 10 mei en hebben er veel zin in! Maureen en Jos
Even geduld…
Rick Rick uit Devneter schreef op 30 april 2024 om 1:34 PM
Top mooie stap deze site en het is altijd gaaf bij jullie
Even geduld…
Arno Gusta Arno Gusta uit Julianadorp schreef op 24 april 2024 om 2:53 PM
we genieten elke keer en via site als dit stuk makkelijker denken wij G & A
Even geduld…
Wil Ketsen Wil Ketsen uit Diepeveen schreef op 16 april 2024 om 7:25 PM
Het was erop of eronder. Zo snel mogelijk nog een keer, maar dan erop én eronder!
Even geduld…
Jan de Lange Jan de Lange uit Pompedam schreef op 12 maart 2024 om 9:08 PM
Wat was het weer leuk en gezellig en wat een ontzettend mooi gastenboek is dit toch!
Even geduld…

MATURE CONTENT WARNING

Hi, this site contains mature content. Please verify your age before entering this site.