181 berichten.
Wij zijn nu 3 keer geweest
En het waren geilgezellige
Vergaderingen
Veel diepgaande stukken doorgenomen!! met dank aan
Hans en Willeke
Voor de gastvrije ontvangst
Voelt als thuiskomen
Hallo Hans en Willeke, Ik kom heel snel weer eens mee vergaderen.
He, TOPS dat jullie nu eindelijk ook 'n eigen site hebben. Zou 't misschien een idee zijn om onder 'algemene informatie' ook 'n verhaaltje te plaatsen over de ontstaans geschiedenis van de party? Hoe dat begon enz.
En ja, we komen zeker weer 'es, helaas komt die vrijdagmiddag voor ons nie zo goed uit, vroeger wisselde je 't toch wel'es om met de di. of wo. middag?
Super leuk deze site! Goed gedaan Hans en Willeke! Kan je vanaf nu ook zien hoeveel stellen zich hebben ingeschreven voor een bepaalde datum?
Hallo, leuk deze website!…10 mei gaan wij, Janny en Hein,naar de befbaarsvergadering. 2e keer, we hebben er zin in en kijken er naar uit…XXX
Hans en Willeke, gefeliciteerd met de lancering van de site!
Heel gaaf en ik zal er vaak een kijkje op nemen.
Tot snel!
Bedankt en hoop eens een keertje jullie kant op te komen. Volg jullie al geruime tijd. Toen ik nog regelmatig met mijn partner in Utrecht soortgelijke club bezocht met koppels en donkere fijne mannen.
Yeaah! Gefeliciteerd! Eindelijk heeft deze vereniging een eigen website! Kijk met veel zin uit naar de volgende vergaderingen. Puntje voor de vergadering, volgens mij lekt het aquarium, het was zo'n natte boel de laatste keer 🙂
Hoi! Hier Maureen en Jos, wij gaan 10 mei voor het eerst naar de vergadering en hebben er veel zin in! En we vinden het ook spannend
Het was weer een heerlijk feestje, goed georganiseerd zoals altijd, hulde aan Hans en Willeke voor al de moeite die ze doen om ons allemaal onze geliefde hobby te faciliteren
Hallo, superleuk en handig deze site, ben nog steeds aan t plannen om een keer mee te vergaderen,.. iets met drukte en afstand. Gr. Marcel
Eindelijk ! Hij is er… de website… dat t aanmelden nu maar overzichtelijker en minder bewerkelijk wordt voor jullie !
En ja, wij komen letterlijk graag op de vergaderingen…. heerlijk !
Zoveel vrienden en positieve ervaringen opgedaan bij de befbaars….
Tot spoedig.
Anita en Kenneth
Van den beginnen heerlijk genoten bij Hans en Willeke, elke maand dat we in het land waren op alle vergaderingen tot in het naatje genoten, Het genots liefje van Hans weet er alles van en we missen het gezellige ongedwongen samenzijn met voor ieder wat wils.
Gefeliciteerd met de nieuwe website, we zijn nog niet bij jullie geweest maar dat gaat vast niet lang meer duren.
Geweldig een eigen site we hebben hem bij de favorieten gezet en zullen er regelmatig kijken en ons inschrijven voor vergaderingen
Hoi!
Mooi dat er een gastenboek is, kunnen we al vooraf genieten ☺️
Wij gaan naar de vergadering van 10 mei en hebben er veel zin in!
Maureen en Jos
Top mooie stap deze site en het is altijd gaaf bij jullie
we genieten elke keer en via site als dit stuk makkelijker denken wij
G & A
Het was erop of eronder. Zo snel mogelijk nog een keer, maar dan erop én eronder!
Wat was het weer leuk en gezellig en wat een ontzettend mooi gastenboek is dit toch!

