Plaats hier een nieuw bericht in ons leuke gastenboek!

 
 
 
 
 
 
Alle velden met een * zijn vereist.
Je emailadres wordt niet gepubliceerd.
Alle berichten worden gereviewd voordat ze worden gepubliceerd. Heb daarom even geduld… We houden ons het recht voor om berichten niet te plaatsen.
181 berichten.
Actief stel Actief stel uit Amsterdam schreef op 2 juni 2024 om 10:43 AM
Beste vergadertijgers, Aankomende vrijdag gaan wij weer eens actief vergaderen. We kijken er nu al naar uit en hebben er ongelooflijk veel zin in. Zijn er andere stellen of dames die ook komen? Hoe meer tijgers, hoe meer vreugd. We zullen er alles aan doen om er een mooi feestje van te maken. Jullie ook? Tevens zijn wij ook zeer geïnteresseerd in privé feestjes bij stellen thuis. Hebben jullie een leuk feestje? Laat maar weten! In ieder geval tot vrijdag! Groetjes, Actief stel Amsterdam
Even geduld…
Arjan Arjan uit Enkhuizen schreef op 28 mei 2024 om 10:02 AM
Leuk om hier je ervaring te mogen delen. Ik wil graag 31 mei van de partij zijn op heren surplus party om heerlijk mee te vergaderen. Na afloop zal ik z.s.m mijn ervaring hier delen Graag tot vrijdag de 31ste. Wie ga ik ontmoeten???
Even geduld…
Dvr Dvr uit Amsterdam schreef op 23 mei 2024 om 4:18 PM
Wij komen morgen ook vergaderen op de verjaardag van Willeke! Leuk, hebben jullie ook een sdc profiel? Grtjes DVR
Even geduld…
Adriana Adriana uit Oegstgeest schreef op 23 mei 2024 om 2:55 PM
Helaas komen wij niet vrijdag ! Maar willen Willeke van Harte Feliciteren met haar verjaardag !
Even geduld…
Stel Stel uit Amsterdam schreef op 22 mei 2024 om 10:32 AM
Nou laten we er voor Willeke vrijdag een onvergetelijke verjaardag van maken! Met heel veel stellen.
Even geduld…
Rick en Suus Rick en Suus uit Deventer schreef op 21 mei 2024 om 7:04 PM
Hallo allemaal, Wij zijn ook van plan vrijdag aanstaande te komen om te helpen de kaarsjes uit te blazen met Willeke:)
Even geduld…
Adriana Adriana uit Oegstgeest schreef op 21 mei 2024 om 9:48 AM
Hoi stel uit Amsterdam, Ja wij Adriana en Jeroen zijn ook van plan om te komen ! gezellig gaan we elkaar vrijdag ontmoeten . Het is altijd genieten in de Befbaars ! Groetjes Adriana en Jeroen
Even geduld…
Stel Stel uit Amsterdam schreef op 20 mei 2024 om 6:27 PM
Aanstaande vrijdag gaan wij weer vergaderen en genieten. We hebben er nu al zin. Zijn er andere stellen die vrijdag ook komen?
Even geduld…
Paul Paul uit Geraardsbergen schreef op 16 mei 2024 om 12:09 PM
Willeke en Hans! Wat leuk dat jullie nu ook een website hebben! Tot snel weer eens op een surplus dag! Altijd weer een enorm feest om bij jullie te zijn. Zoveel toffe, leuke, lieve en geile mensen! De lange rit heb ik er graag voor over. En daarna heerlijk nagenieten op de terugweg. Tot snel!
Even geduld…
Wim Wim uit Nijmegen schreef op 8 mei 2024 om 11:56 PM
Hoi Hans en Willeke, bij jullie is het altijd een feest. Leuke mensen, lekker met iedereen spelen, drankje en een babbel. Zo gaan we ontspannen weer weg en op naar de volgende vergadering.
Even geduld…
Buitensexstel Buitensexstel uit Alkmaar schreef op 8 mei 2024 om 9:14 PM
Hallo Hans, Willeke en alle andere bezoekers van vandaag, woensdag 8 mei. Wat hebben we ontzettend genoten. Mooie gezellige stellen. En volop mannen. Zeker voor herhaling☺️ Groetjes J&D
Even geduld…
Higg177 Higg177 uit H-dorp schreef op 7 mei 2024 om 9:30 PM
Heel leuk Willeke en Hans, een eigen website. Wij komen 10 mei weer meegenieten.
Even geduld…
Funfor2ormore Ron & Eef Funfor2ormore Ron & Eef schreef op 6 mei 2024 om 10:17 AM
Super tof dat de website live is! Een actief gastenboek is een absolute meerwaarde en mooie aanvulling op deze unieke vereniging! We hopen snel weer langs te komen en te genieten van alle leuke en lekkere gelijkgestemde genieters. Groetjes en dikke knuffel van ons! Ron & Eef xx
Even geduld…
Peter Peter uit Alkmaar schreef op 6 mei 2024 om 8:55 AM
Hoi Willeke en Hans, wat een goed initiatief van jullie om een web site in de lucht te zetten. Nu is vis club makkelijker toegankelijk. Nu maar hopen dat het een groot succes gaat worden. Groetjes, Peter en misschien tot woensdag middag 8 mei.
Even geduld…
Richardvrij Richardvrij uit Rijssenhout schreef op 6 mei 2024 om 8:34 AM
Ha Willeke en Hans, van harte gefeliciteerd met jullie mooie website. Een heel mooi initiatief. Tot snel op een van de fantastische vergaderingen met boeiende onderwerpen. Groetjes Richard
Even geduld…
Willie & Karel Willie & Karel uit Groningen schreef op 5 mei 2024 om 4:46 PM
Beste Hans Willeke , we zijn er a.s. woensdag weer willie karel
Even geduld…
Mr JP Mr JP uit Houten schreef op 4 mei 2024 om 11:19 AM
Gefeliciteerd met de nieuwe site. Zier goed uit hoor ! Misschien nog wat algemene foto's ? En de mogelijkheid van de mailinglist of blijft dat via SDC ? Succes en wie weet tot snel een keer. Mr JP
Even geduld…
Francois Francois uit Den Haag schreef op 4 mei 2024 om 6:56 AM
Met vakantie naar Cap d’Agde lijkt me te gek.Maar niet in me eentje.Wie wil er mee van ons clubje.Kijk uit na je reactie. Bedankt Francois. ( heb vervoer en regelen samen daar het verblijf)
Even geduld…
Ruud070 Ruud070 uit Den Haag schreef op 3 mei 2024 om 3:29 PM
Hoi, wie gaan er de 8ste? Ik heb wel zin in een vergadering!
Even geduld…
Buitensexstel Buitensexstel uit Alkmaar schreef op 3 mei 2024 om 1:41 PM
Hé Hans en Willeke Wat een mooie site zeg. We hopen jullie komende woensdag weer te zien. Hebben er nu al zin in. Groetjes J&D
Even geduld…

MATURE CONTENT WARNING

Hi, this site contains mature content. Please verify your age before entering this site.