181 berichten.
Hoi,
Wij Jeroen en Adriana komen 5Juli voor de laatste keer van de stellenmiddag voor de vakantie van de befbaars nog even heerlijk genieten !
Tot dan !
Goedemiddag allemaal wij rijpvol stel komen a.s vrijdag 5 juli voor de 1e keer naar de vergadering. Hopen leuke stellen, vrouwen te ontmoeten om heerlijk mee te spelen. Geile groetjes Cora en John
Deze thaise dame gaat proberen mee te vergaderen op 12 juli π
5 juli wordt t… 12e niet… wie zien we vrijdag?
Groetjes Anita en Kenneth
Dag beste mede vergadertijgers,
Onze plannen zijn gewijzigd. Wij gaan komende vrijdag 5 juli naar de laatste stellenmiddag van voor de zomervakantie. We gaan er een mooie afsluiting van maken. Welke stellen zijn er van plan ook te gaan? We zijn benieuwd!
Groeten en tot vrijdag!
Stel Amsterdam
@Karel: zeker interesse in een massage
Jazeker, wij gaan ook de 12e. En ik weet nog een paar andere stellen…. gaan er uit met een knal. profiel biswingtoo op sdc. Tot dan… Anita en Kenneth
Vrijdag 12 juli is de laatste vergadering voor de vakantie. Wij zijn van plan te gaan. Zijn er andere stellen die ook gaan?
Vraagje: is er op woensdag 12 juli ook nog een vergadering? Zag m niet in de agenda
Helaas afgevallen, te weinig dames, had me er zo op verheugd. Hier misschien nog een dame die vanmiddag wil?
Hallo, ik twijfel nog een beetje om 28 juni te gaan, vind T wat spannend e.d.
Is er nog leuke dame die met mij mee wil die kant op?
SDC Naam: Marcel49705
hoi ik zag ergens dat er ook een andere locatie is buiten haarlem. Klopt dat?
Hoi ik heb mijn ingeschreven voor woensdag 12 Juni wie gaan er nog meer
Hey hoi, Wij zijn nieuw en willen een keertje mee vergaderen.
Wij hebben nog een paar vragen.
Hoeveel stellen komen er dan ongeveer op een vrijdag middag?
Zijn er geen woensdag middagen meer? afz. Rob en Karin
Hoi deelnemers aan de vergadering van 28 Juni. Ik heb mij ingeschreven en hoop mijn punten te kunnen toelichten..kikken reedmymin001
Als er 28 juni iemand mee wil rijden vanuit noord nl laat het maar weten sdc marc993
Hallo medevergaders
Ik heb me ingeschreven voor de surplus party op 28 juni.ben 53 hetero en voor veel in. Heb er zin in,Tot dan.
Zijn er nog stellen/dames die vrijdag van plan zijn om te gaan?
En⦠zijn er nog stellen of dames die overwegen (of al zeker weten) om aanstaande vrijdag weer eens lekker los te gaan? Wij wel in ieder geval. Tot vrijdag?
Vrijdagmiddag 31 mei was weer een heerlijke vergadermiddag met enthousiaste mensen die graag spijkers met koppen slaan. Heerlijke actieve stellen en single dames die graag hun mondje roeren. De heren lieten zich ook gelden trouwens. Het was weer een uiterst actieve vergadermiddag.
Graag tot een volgend keer

