181 berichten.
Hallo allen,
11 september wordt mijn 1e deelname aan de vergadering. Ben erg nieuwsgierig naar hoe het zal zijn. Best spannend. Ben overigens 48.
Dank jullie voor de aardige reacties. Ik ga zeker een keer deelnemen aan de vergaderingen. Lijkt me erg interessant. Alleen momenteel beetje lastig met de agenda. Ik heb geen sdc-account, wel kik,Yvonjan. Wat is handig? Is er een kik groep of zo? Of gaat alles via mail? Yvon.
6 September
Wat was het weer een gezellige middag ! Dank Hans en Willeke voor een voortreffelijke samenstelling, het was weer een waar genoegen met uw allen te mogen genieten van mekaar.
hoi Yvonne, ik weet niet of jouw oproep ook voor mannen bestemd is, ik hoop vrijdag 6 september mijn "debuut" te maken en wil jou best zonder verplichtingen vergezellen.
Hoi Yvon lijkt me leuk..Ik wil wel graag samen dit beleven. Hoe nemen we kontakt op xxx kikken reedmymin001
Hoi Yvon, ik wil je zeker vergezellen, lijkt me gezellig. De sfeer is heel gemoedelijk en relaxed. Echt genieten. Wat is jouw sdc naam, dan stuur ik je een berichtje. Kus Maarten
Ik kijk uit naar mijn eerste keer op 11-9!’
Hi allen,
Ik zou graag eens aan een vergadering deelnemen, maar vind het best spannend om te doen. Wie zou me willen vergezellen?
Ik ben Yvon, 56 en bi. Uit Arnhem.
Groetjes.
Yvon.
Hoi allemaal Vrijdag de 6-9-24komen wij weer Naar Hans en Willeke .Wij zijn al een paar keer geweest en vinden de sfeer erg gezellig en ongedwongen daar .Tot nu toe altijd leuke mensen ontmoet .Hoop weer leuke mensen te ontmoeten en misschien zelfs weer bekende gezichten te zien .Nou tot dan en blijf gezond.
Maak eens een zaterdag avond BBW avond.
Maat 44 en meer.
Actieve vergaderaars,
Het is nog best ver weg maar 27 september ben ik van plan om weer langs te komen voor een vergadering Nu zoek ik nog een leuke humorvolle notuliste die handig is met haar handen en haar mondje kan roeren Welke goedlachse dame voelt zich hiertoe geroepen en ga ik op de dag ontmoeten (afspreken). Graag hoor ik. Appen mag natuurlijk ook 0649866757
Hey de eerste keer hier ervaring maar toch nieuwzchierig naar 6 sep geile doener voor veel in met wie speel ik gr anton
Aha On dus…leuk je hier te zien. En heb je nog gevonden wat je verloren was?
12 juli een fijne vergadering ervaren.
Met No en Sarah zat ik duidelijk op 1 lijn.
Kijk uit naar de volgende vergadering.
Gr Jean-Paul
We zijn erg benieuwd, na de zomer zijn we zeker een keer van de partij
Voor de tweede keer enorm genoten bij de Befbaars! Heerlijke sfeer, goed verzorgd en de tijd vliegt om! Wanneer mogen we weer?
Allemaal een hele gezellige vakantie in september hoop ik weer mee te kunnen vergaderen. Groetjes Charlotte
Wat een fijne vergadering vrijdag. Ik hoop dat jullie net zo van mij genoten hebben als ik van jullie. Tot next time….
Hoi On
Ik zal er zeker zijn dus je bent niet alleen. Zal me wel even voorstellen
Gr Jean-Paul
Goedemorgen…is er nog steeds een mannenstop voor vrijdag a.s.?

