Plaats hier een nieuw bericht in ons leuke gastenboek!

 
 
 
 
 
 
Alle velden met een * zijn vereist.
Je emailadres wordt niet gepubliceerd.
Alle berichten worden gereviewd voordat ze worden gepubliceerd. Heb daarom even geduld… We houden ons het recht voor om berichten niet te plaatsen.
181 berichten.
John Flevobbc John Flevobbc schreef op 9 september 2024 om 6:32 PM
Hallo allen, 11 september wordt mijn 1e deelname aan de vergadering. Ben erg nieuwsgierig naar hoe het zal zijn. Best spannend. Ben overigens 48.
Even geduld…
Yvon Yvon uit Arnhem schreef op 7 september 2024 om 6:44 AM
Dank jullie voor de aardige reacties. Ik ga zeker een keer deelnemen aan de vergaderingen. Lijkt me erg interessant. Alleen momenteel beetje lastig met de agenda. Ik heb geen sdc-account, wel kik,Yvonjan. Wat is handig? Is er een kik groep of zo? Of gaat alles via mail? Yvon.
Even geduld…
Stef 737 Stef 737 uit Amsterdam schreef op 6 september 2024 om 4:51 PM
6 September Wat was het weer een gezellige middag ! Dank Hans en Willeke voor een voortreffelijke samenstelling, het was weer een waar genoegen met uw allen te mogen genieten van mekaar.
Even geduld…
Gemini Gemini uit Zaandam schreef op 27 augustus 2024 om 6:16 PM
hoi Yvonne, ik weet niet of jouw oproep ook voor mannen bestemd is, ik hoop vrijdag 6 september mijn "debuut" te maken en wil jou best zonder verplichtingen vergezellen.
Even geduld…
Rob Rob uit Eindhoven schreef op 27 augustus 2024 om 5:36 AM
Hoi Yvon lijkt me leuk..Ik wil wel graag samen dit beleven. Hoe nemen we kontakt op xxx kikken reedmymin001
Even geduld…
Mcmore Mcmore uit Leiden schreef op 26 augustus 2024 om 10:18 PM
Hoi Yvon, ik wil je zeker vergezellen, lijkt me gezellig. De sfeer is heel gemoedelijk en relaxed. Echt genieten. Wat is jouw sdc naam, dan stuur ik je een berichtje. Kus Maarten
Even geduld…
Brien Brien uit Rotterdam schreef op 25 augustus 2024 om 11:44 AM
Ik kijk uit naar mijn eerste keer op 11-9!’
Even geduld…
Yvon Yvon uit Arnhem schreef op 24 augustus 2024 om 11:46 AM
Hi allen, Ik zou graag eens aan een vergadering deelnemen, maar vind het best spannend om te doen. Wie zou me willen vergezellen? Ik ben Yvon, 56 en bi. Uit Arnhem. Groetjes. Yvon.
Even geduld…
Ronald en Francien .Bij de SDC als hallor01 Ronald en Francien .Bij de SDC als hallor01 uit Lage Duitsland schreef op 22 augustus 2024 om 7:15 AM
Hoi allemaal Vrijdag de 6-9-24komen wij weer Naar Hans en Willeke .Wij zijn al een paar keer geweest en vinden de sfeer erg gezellig en ongedwongen daar .Tot nu toe altijd leuke mensen ontmoet .Hoop weer leuke mensen te ontmoeten en misschien zelfs weer bekende gezichten te zien .Nou tot dan en blijf gezond.
Even geduld…
Salvadori Dali Salvadori Dali uit Culemborg schreef op 19 augustus 2024 om 3:50 PM
Maak eens een zaterdag avond BBW avond. Maat 44 en meer.
Even geduld…
Arjan Arjan uit Bovenkarspel schreef op 19 augustus 2024 om 3:45 PM
Actieve vergaderaars, Het is nog best ver weg maar 27 september ben ik van plan om weer langs te komen voor een vergadering Nu zoek ik nog een leuke humorvolle notuliste die handig is met haar handen en haar mondje kan roeren Welke goedlachse dame voelt zich hiertoe geroepen en ga ik op de dag ontmoeten (afspreken). Graag hoor ik. Appen mag natuurlijk ook 0649866757
Even geduld…
Anton Anton schreef op 17 augustus 2024 om 5:48 AM
Hey de eerste keer hier ervaring maar toch nieuwzchierig naar 6 sep geile doener voor veel in met wie speel ik gr anton
Even geduld…
John John uit Haarlem schreef op 29 juli 2024 om 3:42 PM
Aha On dus…leuk je hier te zien. En heb je nog gevonden wat je verloren was?
Even geduld…
Jean-Paul Jean-Paul uit Woerden schreef op 29 juli 2024 om 1:18 PM
12 juli een fijne vergadering ervaren. Met No en Sarah zat ik duidelijk op 1 lijn. Kijk uit naar de volgende vergadering. Gr Jean-Paul
Even geduld…
Tuze Tuze uit Hattem schreef op 17 juli 2024 om 9:10 AM
We zijn erg benieuwd, na de zomer zijn we zeker een keer van de partij
Even geduld…
Sarah en Jos Sarah en Jos uit Zwolle schreef op 13 juli 2024 om 3:59 PM
Voor de tweede keer enorm genoten bij de Befbaars! Heerlijke sfeer, goed verzorgd en de tijd vliegt om! Wanneer mogen we weer?
Even geduld…
Charlotte Charlotte uit Rijswijk schreef op 13 juli 2024 om 2:24 PM
Allemaal een hele gezellige vakantie in september hoop ik weer mee te kunnen vergaderen. Groetjes Charlotte
Even geduld…
On On uit Haarlem schreef op 13 juli 2024 om 8:13 AM
Wat een fijne vergadering vrijdag. Ik hoop dat jullie net zo van mij genoten hebben als ik van jullie. Tot next time….
Even geduld…
Jean-Paul Jean-Paul uit Woerden schreef op 12 juli 2024 om 7:18 AM
Hoi On Ik zal er zeker zijn dus je bent niet alleen. Zal me wel even voorstellen Gr Jean-Paul
Even geduld…
Gemini Gemini uit Zaandam schreef op 9 juli 2024 om 5:00 AM
Goedemorgen…is er nog steeds een mannenstop voor vrijdag a.s.?
Even geduld…

MATURE CONTENT WARNING

Hi, this site contains mature content. Please verify your age before entering this site.