181 berichten.
Ik wens all BB'ers een heel mooi, gezond en swingend 2025 toe..
Ik hoop snel weer een vergadering bij te wonen.
Willeke en Hans, bedankt voor het organiseren van de vergaderingen!
Hopelijk volgen er nog vele andere vergaderingen.
Tot snel…
Hallo allen,
Allereerst een geilzellig 2025 en laten we het jaar goed beginnen door komende vrijdag 4/1 lekker deel te nemen aan de vergadering. Hoop dat het ons gaat lukken. Wie zijn er nog meer??
Iedereen hartstikke bedankt voor de gezellige en actieve vergadermiddag van 27-12 Het was een toppertje
Welke leuke dame heeft zin met mij vrijdag 27.12 naar de vergadering te gaan? Ben 47..goed gevoel voor humor normaal postuur Kik: pieter712 voor kennismaking. Hoop tot vrijdag x
Wel een beetje laat mijn reactie maar mijn subje heeft enorm genoten vrijdag de 29e . Vooral het eerste uur met blinddoek. Ikzelf vond het ontvangst van het bestuur top en de lieve dames geweldig. Cryptisch ,het was een “bangelse “nummer weet ik niet meer , afsluiting .
Is er nog een dame die graag een chaperonne wil voor de vergadering op 20-12?
Wij komen vrijdag 20 december en kijken er weer erg naar uit. Graag voldoen wij weer aan wensen van dames en heren. Als we er tenminste kennis van hebben genomen.
Wij komen as vrijdag voor het eerst
Graag wil ik iedereen bedanken voor de geilzellige vrijdagmiddag van 29 november Wat was het een fanatieke vergadering waarin iedereen zijn mondje liet roeren met af en toe ferme kreten om je te laten gelden. Op naar de volgende vergader datum
Heb er weer zin in
Het was vrijdag 29 november voor mij de 1e keer naar de BB-vergadering. Maar wat was het heerlijk.
Ik ga zeker weer nog een keer proberen deel te nemen aan de vergadering.
En hoop dan zeker weer de mooie dame treffen die samen met Willeke nog lekker aan het babbelen waren bij de keuken toen ik helaas te vroeg weg moest.
Oja, volgende keer zal ik vermelden dat ik weer in mijn motorpak aan de deur zal staan zodat jullie niet schrikken en denken dat er politie voor de deur staat 😉
Groetjes Mike.
N.a.v. mijn eerdere bericht om de BB vergadering bij te wonen is het misschien handig mijn KIK te geven bij interesse van een dame. KIK: ernie01.2016.
Ik heb wel eens interesse in de BB vergaderingen maar ben single. Is er een dame die het aandurft om samen met mij naar binnen te gaan? Ik ben een leuke man van 60jr normaal geschapen en zeker niet versleten en lekker geil. Yvon durf jij met mij te gaan?
Hoi, we zijn vorig jaar lekker bezig geweest op een vrijdagmiddag, daarom vroegen we ons af of er een oudjaarsfeestje komt?
Xxx rj en suus
Vond het heel leuk een keer deel te nemen als single man, maar zoek nu een single dame om samen deel te nemen en te vergaderen.
Zo lieve mede aquarium liefhebbers
Wij tijdje niet geweest maar Nu eindelijk ready to Go
Cis wil geile GB liefst met veel XXL mannen
Tot vanmiddag Groetjes X
11 oktober was het wederom feest in de befbaars. Het was weliswaar kleinschalig maar wat hebben we weer genoten van de actieve aanwezigen Echt fantastisch!!!!!!
Welke leuke gezellige dame heeft zin om een keer samen met mij af te spreken in en bij de befbaars??? Graag hoor ik 0649866757
Wat was de creampie party fantastisch!
We hebben heerlijk van en met elkaar genoten en heerlijke poesjes gevuld.
Ik kijk al uit naar de volgende party!
Mocht iemand ondertussen al zin hebben in een blanke sabel laat het weten via het gastenboek of sdc.
XMCMore
Wat een heerlijke middag en wat een leuke gezellige en actief gezelschap Wat weer een gezellige vergadermiddag op deze vrijdag de 27ste. Kijk weer uit naar de volgende
Hoi On
Leuk weer iets van je te lezen .
Kom je vrijdag de 27 september weer langs?
Ik vond het toen een leuke vergadering .
Belmondo
Veel plezier vandaag op de vergadering allemaal.

