181 berichten.
Zonet heb ik me ook ingeschreven. Ik werd getipt door een stel op de Ran du Chabrier over hoe een mooi en prettig concept dit is. Ik ben benieuwd, wellicht tot morgen!
Ben een regelmatige bezoeker van swinger clubs. Heb me ingeschreven voor de vergadering van 29 augustus. Ben erg benieuwd. Mijn SDC profiel: Henk389
afgelopen vrijdag een party met elkaar meegemaakt Was wat rustig maar fijn ontvangen en zeer gastvrij. Daarna toch nog een leuke middag Dank voor de leuke middag we doen dit graag nog eens over !
we zijn er weer bij aanstaande vrijdag
Was weer een gezellige vrijdagmiddag op 27 juni.
@Louise, ik zou je volgende keer weer graag willen zien, proeven en voelen.
Wat een heerlijke dame 😉
Gr Mike
Petra en Rick, het was leuk om jullie tegen te komen. Heerlijk geil en gezellig. Hopelijk tot snel!
Gr McMore
Wie waren het leuke bistel uit Beverwijk ?
Beste Hans en Willeke,
Wat een geweldige accomodatie hebben jullie. Jullie zijn een gezellig stel en stelt ons op ons gemaak en gastvrijheid.
We hebben genoten vd middag.
We komen graag een middag weer vergaderen!
Groetjes,
Petra en Rick
Goedemiddag, vrienden ,
Vind het heel leuk om een keer deel te nemen als single man, maar zoek nu een single dame om samen deel te nemen en te vergaderen.
Vooraf kennismaken, neutraal , v d valk.
Bij vertrouwen over en weer maken we tijd om te vergaderen .
Leeftijd 55 met jonge mind ,
Wie heeft er zin ?
Graag bezoek ik de ,vergadering' met een leuke 48+ dame.
Nu ingeschreven voor Vrijdag 13 jun maar andere datum/ideeen in overleg kan ook natuurlijk.
SDC : NightBird
K.I.K. : nachtvogel911
MvG Hans
Ben een Surinaamse vent uit Amsterdam. Tijd geleden dat ik geweest ben. Laatste keer dat ik er was erg leuk. Wordt tijd voor herhaling. Ik ga me inschrijven voor 30 mei en 11 juni.
Wij zijn van plan om vrijdag 23 aan te sluiten. Welke leuke stellen gaan er nog meer?
Komende vrijdag gaat Don je verwennen met een uitgebreide heerlijke Tantra massage en ik gebruik warme olie !
Hallo,
Welke dame heeft zin om een keer samen met mij naar een vergadering te gaan? Ik kom uit de omgeving Amersfoort en haal je graag langs.
Kik? 033Erwin1978
Ik hoor graag van je
Welke leuke dame gaat met mij as vrijdag vergezellen? Ben 47 normaal postuur grapjas en liefhebber van lekker. Meet me @ k.ik: pieter712
Hoi wij Ronald en Francien zijn op 30-05-25 bij Hans en Willeke.Hoop daar weer veel leuke mensen te ontmoeten ,gezellig babbelen en natuurlijk heerlijk sex te hebben .Nou tot dan .
Zijn er al mensen die zich ook opgegeven hebben voor de heren surplus party op 9 en 30 mei?
Ik heb er weer zin in!
Hé Lauenpep enalle anderen,
Heel veel plezier vrijdag. Helaas kunnen wij niet komen. Hoop volgende maand weer eens. Groetjes uit Alkmaar!
Vrijdag 18 april zijn we graag ook op de vergadering. Wie zien we dan daar?
Wij zijn vrijdag 18 april in NL en komen graag een eerste keer langs bij deze party. Benieuwd welke fijne mensen we daar tegen het lijf lopen xxx

