Dank jullie voor de aardige reacties. Ik ga zeker een keer deelnemen aan de vergaderingen. Lijkt me erg interessant. Alleen momenteel beetje lastig met de agenda. Ik heb geen sdc-account, wel kik,Yvonjan. Wat is handig? Is er een kik groep of zo? Of gaat alles via mail? Yvon.

