Stef 737 uit Amsterdam schreef op 6 september 2024 om 4:51 PM 6 September Wat was het weer een gezellige middag ! Dank Hans en Willeke voor een voortreffelijke samenstelling, het was weer een waar genoegen met uw allen te mogen genieten van mekaar. … Wissel deze metabox. Permalink Even geduld…