Hoi allemaal Vrijdag de 6-9-24komen wij weer Naar Hans en Willeke .Wij zijn al een paar keer geweest en vinden de sfeer erg gezellig en ongedwongen daar .Tot nu toe altijd leuke mensen ontmoet .Hoop weer leuke mensen te ontmoeten en misschien zelfs weer bekende gezichten te zien .Nou tot dan en blijf gezond.

