Plaats hier een nieuw bericht in ons leuke gastenboek!

 
 
 
 
 
 
Alle velden met een * zijn vereist.
Je emailadres wordt niet gepubliceerd.
Alle berichten worden gereviewd voordat ze worden gepubliceerd. Heb daarom even geduld… We houden ons het recht voor om berichten niet te plaatsen.
Ronald en Francien .Bij de SDC als hallor01 Ronald en Francien .Bij de SDC als hallor01 uit Lage Duitsland schreef op 22 augustus 2024 om 7:15 AM
Hoi allemaal Vrijdag de 6-9-24komen wij weer Naar Hans en Willeke .Wij zijn al een paar keer geweest en vinden de sfeer erg gezellig en ongedwongen daar .Tot nu toe altijd leuke mensen ontmoet .Hoop weer leuke mensen te ontmoeten en misschien zelfs weer bekende gezichten te zien .Nou tot dan en blijf gezond.
Even geduld…

MATURE CONTENT WARNING

Hi, this site contains mature content. Please verify your age before entering this site.