Dag beste mede vergadertijgers,
Onze plannen zijn gewijzigd. Wij gaan komende vrijdag 5 juli naar de laatste stellenmiddag van voor de zomervakantie. We gaan er een mooie afsluiting van maken. Welke stellen zijn er van plan ook te gaan? We zijn benieuwd!
Groeten en tot vrijdag!
Stel Amsterdam

