Arjan
uit Enkhuizen schreef op 28 mei 2024 om 10:02 AM
Leuk om hier je ervaring te mogen delen. Ik wil graag 31 mei van de partij zijn op heren surplus party om heerlijk mee te vergaderen. Na afloop zal ik z.s.m mijn ervaring hier delen
Graag tot vrijdag de 31ste. Wie ga ik ontmoeten???