Wim uit Nijmegen schreef op 8 mei 2024 om 11:56 PM Hoi Hans en Willeke, bij jullie is het altijd een feest. Leuke mensen, lekker met iedereen spelen, drankje en een babbel. Zo gaan we ontspannen weer weg en op naar de volgende vergadering. … Wissel deze metabox. Permalink Even geduld…