Peter
uit Alkmaar schreef op 6 mei 2024 om 8:55 AM
Hoi Willeke en Hans, wat een goed initiatief van jullie om een web site in de lucht te zetten. Nu is vis club makkelijker toegankelijk. Nu maar hopen dat het een groot succes gaat worden. Groetjes, Peter en misschien tot woensdag middag 8 mei.