Mr JP uit Houten schreef op 4 mei 2024 om 11:19 AM Gefeliciteerd met de nieuwe site. Zier goed uit hoor ! Misschien nog wat algemene foto's ? En de mogelijkheid van de mailinglist of blijft dat via SDC ? Succes en wie weet tot snel een keer. Mr JP … Wissel deze metabox. Permalink Even geduld…