He, TOPS dat jullie nu eindelijk ook 'n eigen site hebben. Zou 't misschien een idee zijn om onder 'algemene informatie' ook 'n verhaaltje te plaatsen over de ontstaans geschiedenis van de party? Hoe dat begon enz.
En ja, we komen zeker weer 'es, helaas komt die vrijdagmiddag voor ons nie zo goed uit, vroeger wisselde je 't toch wel'es om met de di. of wo. middag?

