RenL
uit leiden schreef op 9 november 2025 om 7:39 AM
Vrijdag 7 november hebben we genoten. Compliment aan Willeke en Hans en natuurlijk dank aan alle aanwezige dames en heren. Wij hebben met plezier gekeken, gespeeld, anderen verwend en jaja …. ook van alles ontvangen.