Lieve Willeke en Hans
Gisteren voor de eerste keer een vergadering bezocht. Compliment voor de gastvrije ontvangat . Heb met aantal mensen leuk kunnen kletsen en wat diepere vergarderpunten kunnen besoreken, Als bi man ook zeker genoten van de mannen. Ik hoop er as spaghetti middag weer aanwezig te zijn.
Tevens stel ik mij hierbij beschikbaar als taxi , zijn er dames, mannen of stellen die geen of lastig eigen vervoer hebben , laat het weten en misschien kunnen we war regelen. Willeke en Hans nogmaals hartelijk dan voor deze middag en tot 10 oktober Fr Jan

