Petra en Rick
uit Nh flevo schreef op 12 juni 2025 om 4:15 AM
Beste Hans en Willeke,
Wat een geweldige accomodatie hebben jullie. Jullie zijn een gezellig stel en stelt ons op ons gemaak en gastvrijheid.
We hebben genoten vd middag.
We komen graag een middag weer vergaderen!
Groetjes,
Petra en Rick