Atreyu
uit Haarlem schreef op 1 mei 2024 om 1:23 PM
Yeaah! Gefeliciteerd! Eindelijk heeft deze vereniging een eigen website! Kijk met veel zin uit naar de volgende vergaderingen. Puntje voor de vergadering, volgens mij lekt het aquarium, het was zo'n natte boel de laatste keer 🙂