Mike
uit Hoorn schreef op 2 januari 2025 om 6:58 AM
Ik wens all BB'ers een heel mooi, gezond en swingend 2025 toe..
Ik hoop snel weer een vergadering bij te wonen.
Willeke en Hans, bedankt voor het organiseren van de vergaderingen!
Hopelijk volgen er nog vele andere vergaderingen.
Tot snel…