Graag wil ik iedereen bedanken voor de geilzellige vrijdagmiddag van 29 november Wat was het een fanatieke vergadering waarin iedereen zijn mondje liet roeren met af en toe ferme kreten om je te laten gelden. Op naar de volgende vergader datum
Heb er weer zin in

