Het was vrijdag 29 november voor mij de 1e keer naar de BB-vergadering. Maar wat was het heerlijk.
Ik ga zeker weer nog een keer proberen deel te nemen aan de vergadering.
En hoop dan zeker weer de mooie dame treffen die samen met Willeke nog lekker aan het babbelen waren bij de keuken toen ik helaas te vroeg weg moest.
Oja, volgende keer zal ik vermelden dat ik weer in mijn motorpak aan de deur zal staan zodat jullie niet schrikken en denken dat er politie voor de deur staat 😉
Groetjes Mike.

