Marcel uit Leeuwarden schreef op 30 april 2024 om 5:34 PM Hallo, superleuk en handig deze site, ben nog steeds aan t plannen om een keer mee te vergaderen,.. iets met drukte en afstand. Gr. Marcel … Wissel deze metabox. Permalink Even geduld…