Eindelijk ! Hij is er… de website… dat t aanmelden nu maar overzichtelijker en minder bewerkelijk wordt voor jullie !
En ja, wij komen letterlijk graag op de vergaderingen…. heerlijk !
Zoveel vrienden en positieve ervaringen opgedaan bij de befbaars….
Tot spoedig.
Anita en Kenneth

